MARKA KİMLİĞİ OLUŞTURMA
Markalaşma, büyük ya da küçük, perakende ya da B2B tüm ticari işletmeler için önemlidir. Etkili bir marka stratejisi, rekabetin gün geçtikçe arttığı günümüz ekonomisinde ciddi bir avantaj sağlar. Basitçe söylemek gerekirse, markanız müşterinize vaadinizdir. Ürün ve hizmetlerinizden neler bekleyebileceklerini onlara anlatır ve sizi rakiplerinizden ayırır. Markanız kim olduğunuz, kim olmak istediğiniz ve insanların sizi nasıl algıladığına bağlı olarak şekillenir. "Kendini tanı." Bu eski söz sadece kişiler için değil firmalar içinde dikkatle ele alınması gereken bir mesele. Bir girişimcinin yapabileceği, marka ile ilgili birçok hatalar vardır; iyi çalışılmamış bir reklam kampanyası, yanlış bütçelendirme, firma ve ürünlerle ilgili şeffaf olmamak ve bu gibi… Neticede kimse kötü bilinen bir markaya sahip olmak istemez ama bu noktaya gelmek bazen çok küçük bir hatanın sonucu bile olabilir. Marka oluşturmak Marka yaratmak, markayı tanıtmak, tüketiciye sunmak, Bu niye bu kadar büyük