GOOGLE ADWORDS YENİLİKLER VE İŞLETMELERE ETKİSİ
Google AdWords'te 2017 nisan itibarı ile yaşanan değişiklikler, kampanyalarınızı optimize etme şeklinizi önemli ölçüde değiştirecektir. Özellikle, görüntüleme dönüşümlerini (VTC - view-through conversions) etkiliyen değişiklikler yapılldı. Bu, çoğu Google reklam vereninin duymadığı aşırı teknik bir şey gibi görünebilir, ancak aslında her ölçekteki kampanyalar için anlaşılabilir ve yararlı değişiklikler yapıldı. Konuyla ilgisi olanlar “Google adwords dönüşümün” ne olduğunu bilir ama kısaca açıklamak gerekirse (Dönüşüm izleme: bir müşteri bir ürünü satın alıp almadığını, bülteninize kaydolup kaydolmadığını, işletmenizi aradığını veya uygulamanızı indirip indirmediğini, bir müşterinin reklamlarınızı tıklamasından sonra neler olduğunu size gösteren ücretsiz bir araçtır.) İnsanlar web sitenizden bir şeyler satın alır veya bir form doldururlar - Google AdWords bunu bir dönüşüm olarak görür. Konuyu daha da basitleştirecek olursak, her dönüşüm, bir ürün satın alımıdır. Görüntüleme dönüşümü