eğitim sağlık çocuk hakları kadın hakları alanında sivil toplum kuruluşları kurun amaçları yapacakları

EĞİTİM , SAĞLIK , ÇOCUK HAKLARI VE KADIN HAKLARI KONULARINDA  ÇALIŞMALAR YÜRÜTEN SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI KURUNUZ. HER ALANDA KURDUĞUNUZ SİVİL TOPLUM KURULUŞUNUN İSMİNİ , AMAÇLARINI VE YAPACAKLARI ÇALIŞMALARI YAZINIZ

SİVİL TOPLUM KURULUŞUNUN İSMİ: EĞİTİM İÇİN VARIZ
AMAÇLARI: Her kademedeki çocukların eğitimi ile ilgilenmek. Çocukların başarılı olmalarını sağlayacak ortamlar sağlamak.
YAPACAKLARI: Maddi imkansızlıklar yüzünden okuyamayan çocuklara burs vermek. Yine aynı sebepten ötürü okuyamayan öğrencilere evde eğitim hizmetleri sunmak.
SİVİL TOPLUM KURULUŞUNUN İSMİ: SAĞLIKLI DÜNYA
AMAÇLARI: Özellikle kırsal alanlara daha çok sağlık hizmeti götürülmesini sağlamak.
YAPACAKLARI: Kırsal alanlara haftanın belli günleri sağlık denetimi yapmak. İhtiyaç listesi hazırlayıp bunu uygulamak

SİVİL TOPLUM KURULUŞUNUN İSMİ: BEN DE ÇOCUĞUM
AMAÇLARI: Çocukların her açıdan sağlıklı olması için çalışmalar yapmak.
YAPACAKLARI:  İstismara uğrayan çocuklara çeşitli testler yapmak.

SİVİL TOPLUM KURULUŞUNUN İSMİ: BİZ DE VARIZ
AMAÇLARI: Kadınların her açıdan toplumun çeşitli yerlerinde görev almalarını sağlamak.
YAPACAKLARI: Kurslar açmak, Bu konuda bilgilendirici toplantılar yapmak.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

korkusuz kaptanlar kısa kitap özeti

yürekdede ile padişah kitabının kısa özeti

küçük lord kitabının kısa özeti