hayalinizde canlandırdığınız bir olayı yer zaman kişi unsurunu kullanarak hikaye yazma

Hayalinizde canlandırdığınız  bir olayı yer, zaman ve kişi  unsurlarını  kullanarak hikâye biçiminde yazınız
Yer: Sokak, okul
Zaman: Kış
Kişiler: Çocuk, arkadaşları, öğretmenleri
BAŞLIK:KIŞ GÜNÜ

  Soğuk bir kış günüydü. Her zamanki gibi sabah kahvaltımı yapmış okuluma gidiyordum. Okulum evime biraz uzak mesafedeydi. Yolda bugün işleyeceğimiz dersleri ve daha sonraki yazılılarımı düşünüyordum.  Tam köşe başını dönmüştüm ki birden apartmanın hemen yanı başında bir sokak kedisi gördüm. Kedi geceyi geçirecek bir yer bulamadığı için sokakta geçirmiş. Yalnız kedinin hareketlerinde bir gariplik vardı. Kedinin hareketleri çok yavaştı. İlk izlenimim kedinin donmuş olduğu yönünde idi. Yanına iyice yaklaşınca bu tahminimde hiç yanılmadığımı gördüm. Evet kedi donmuş bir haldeydi. Yakın zamanda bir şeyler yapmasam ölecekti.  İlk aklıma gelen o gün yıkamak için eve götürdüğüm masa örtüsü geldi. Hemen masa örtüsünü kedinin üstüne örtüp kediyi  kucakladığım gibi yaklaşmakta olduğum okuluma getirdim.  Okulumuz her zamanki gibi sıcacıktı. Herkes okulda masa örtüsünün altında ne olduğunu sordum. Olan biteni arkadaşlarıma anlattım. Okuldaki öğretmenlerim de olaya dahil oldular. Öğretmenlerim okulun daha sıcak bir yerine götürüp kediye biraz da süt verdiler. Kedi yavaş yavaş kendine geldi. Gözleri açıldı zavallı kedinin.  Öğretmenlerim ve arkadaşlarım bu duyarlı tutumumdan dolayı beni tebrik ettiler. Okuldan çıkınca arkadaşlarımla kediyi aldığım yere götürdüm.  Sanki birkaç kedi arkadaşını arıyor gibiydi. Kediyi doğal ortamına bıraktım. İyi bir iş yapmanın mutluluğu içinde evimin yolunu tuttum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

korkusuz kaptanlar kısa kitap özeti

yürekdede ile padişah kitabının kısa özeti

küçük lord kitabının kısa özeti