başınızdan geçen bir olayı anı şeklinde yazma

BAŞINIZDAN GEÇEN BİR OLAYI ANI ŞEKLİNDE YAZMA
       Ben on bir  yaşında , günleri okula gidip gelmekle geçen bir öğrenciyim. Geçenlerde başımdan geçen değişik  bir olayı sizlere anlatmak istiyorum. O gün babamla birlikte  balığa gittik. Balık tutmak için gittiğimiz alan  ortasında kocaman bir nehrin  aktığı , etrafı ağaçlarla çevrili kocaman bir yerdi. Babamla balık tutmak için bu yere  geldik. Mevsimlerden yaz ayıydı  ve suyun rengi ışıl ışıldı. Babamla birlikte  hazırlıklarımızı yapıp oltalarımızı nehre  attık. Babam   oltaların başında durmam için iyice  tembih etti. Kendisi daha iyi balık yerleri aramak için ırmak boyunca   gitti. Giderken de beni iyice  tembih etmişti. Kesinlikle  oltaları bırakıp da ırmağa girme  diye. Ben babam gider gitmez bunu fırsat bilip  ırmağa daldım. Girmeden  önce de babamın benden biraz uzağa gitmesini  bekledim. Irmağa girince ilk başta  ırmağın suyu soğuk geldi fakat  daha sonra   alıştım. Irmakta yüzmeyi her vakit  çok sevmişimdir. Oltaların olduğu alandan  oltalar ayağıma batmasın diye az  uzaklaştım.  Fakat   uzaklaşınca ayağımdan yerin  beni çektiğini hissettim. Boğulmaya , ırmağın dibine batmaya başladığımı hemen hissettim. Var gücümle etraftan yardım istemeye  , yardım çağırmaya uğraştım. Çevrede  birilerinin olması için dua ettim.  O esnada babam , koşarak ırmağın içine hemen daldı  ve beni dışarı çıkardı. Şükür  ki babam zamanında yetişmişti.
   

    Babam   sudan çıkarınca benim iyi olup olmadığımı sordu. Tabi onun üzerine de bana bir sürü  fırça attı. Fakat  babam haklıydı. Bu olaydan   büyük ders aldım. Bir daha da büyüklerimin lafından  hiç çıkmadım. Bu olay bana iyi bir ders oldu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

korkusuz kaptanlar kısa kitap özeti

yürekdede ile padişah kitabının kısa özeti

küçük lord kitabının kısa özeti