O Gün android'in en önemli günü olacak

Google'nin bir yetkilisinin yaptığı bir açıklama ile bir tarih verdi ve o tarih android için önemli bir tarih olacak denildi.




2007 yılından sonra hayatımıza giren ve mobil işletim sistemleri için dönüm noktası olan Android işletim sistemi gün geçtikçe daha çok seviliyor ve eskiden olumsuz bakan kişilerinde bu olumsuz düşüncelerinden büyük oranda kurtulmuş durumda hal böyle olunca Android işletim sistemli cihazların daha çok rağbet gördüğü bir dönem yaşıyoruz tabi İos işletim sistemini bir kenara bırakırsak bunu diyebilirizki android yeni sürümleri ile daha çok sevilmeye başlanmış durumda android akıllı telefonların çeşitli markaların piyasaya hızla sürüldüğü ve tartışıldığı bir zamanda Google'nin üst yöneticilerinden  biri android için önemli bir açıklama geldi.


 



Google'ın üst yöneticilerinden Hiroshi lockheimer tarafından yapılan açıklamada  4 ekim gününün Android işletim sistemi için en önemli tarih olacağı nitelendir Hirosho lockheimer'ın neyden kastettiği belli oldu nitekim bu tarih Google'nin yeni akıllı telefonın tanıtacağı tarih olması bekleniyor.bu tarihte tanıtılacak Android işletim sistemli Google akıllı telefonlar ile Android tarihinin en önemli günü olacak.



android işletim sisteminin nasıl geliştirildiğinin tarihinden kısaca bahsedelim.


 Google'nin 2005 yılında Android Inc firmasını satın almasından sonra ozamanlar bir ekip kurmuştu ve linux çekirdeğinden bir mobil işletim sistemini geliştirmek için büyük çabalar sarf edilmişti aradan iki yıl geçmiş 2007 senesine gelindiğinde Google bir mobil işletim sistemini geliştirdiğini duyurmuştu.Android'in ilk sürümü android 1.0 (donut) idi daha sonra geliştilerek dünyanın en çok kullanılan işletim sistemlerinden biri haline geldi.Android işletim sistemiyle piyasaya çıkan akıllı telefonun tarihini okumak için makalemize  buradan ulaşabilirsiniz keyifli okumalar


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

korkusuz kaptanlar kısa kitap özeti

yürekdede ile padişah kitabının kısa özeti

küçük lord kitabının kısa özeti