Android'in yerine yeni bir işletim sistemimi geliyor

Google'nin 4 ekim tarih'inde tanıtması beklenen yeni akıllı telefonlarını teknoloji severler merak ile bakarken yeni bilgiler ortaya çıktı.

Hatırlayacağınız gibi dün yaptığımız bu  haber ile Google'nin üst yöneticilerinden biri olan Hiroshi lockheimer'in açıklamasına yer vermiştik ver lockheirmer 4 Ekim tarih'ini kast ederek Android için en önemli tarih olacak ifadelerini kullanmıştır.bu haberin ardından yeni ortaya çıkan bir bilgiye göre Google mobil uyumlu yeni bir işletim sistemin üzerinde deneme yaptığı ortaya çıktı.







Google Andromede adındaki yeni mobil işletim sisteminin üzerinde denemeler yaptığı ortaya çıktı.
Andromeda ilk olarak Nexus 9 tablet'inde test edilmiş
iki yıl önce htc ile google'nin anlaşmasıyla Google'ın htc'ye ürettirdiği ve saf Android ile piyasaya Nexus 9 tablet'in andromeda test edildi bu bilgilere göre andromeda hayata geçmesi durumunda tabletlere özgü bir işletim sistemi olması bekleniyor.pixel serisini 4 ekim tarihinde tanıtması beklenen Google'ın andromeda işletim sistemini bu tarihte tanıtıp tanıtmayacağı henüz belli değil.
bu bilgiler şimdilik bir iddia olarak görülmektedir google'ın milyonlarca kullanıcısı bulunan ve gün geçtikçe daha çok sevilmeye başlanan android sistemini kolay kolay gözden çıkartmayacağını düşünüyoruz ancak andromeda  işletim sisteminin hayat'a geçmesi durumunda tablet'lerle birlikte laptop'lardada kullanılabileceğinin gelen bilgiler arasın yer alırken Google'nin 4 ekim 2016 tarih'inde yeni telefon serisini yani Pixel tanıtacağı tarih 4 ekim bir çok yönden google için önemli bir tarih olarak görülmektedir zira bunu bizzat google yöneticileri açıklamalarıyla ifade ettiğinide belirtmekte fayda var.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

korkusuz kaptanlar kısa kitap özeti

yürekdede ile padişah kitabının kısa özeti

küçük lord kitabının kısa özeti